niedziela, 11 września 2016

Wakacyjny Book Haul!


Przychodzę do Was dzisiaj ze spóźnionym, wakacyjnym book haulem! Jesteście ciekawi co zakupiłam w te wakacje? Zapraszam do przeczytania posta:)


W te wakacje udało mi się zakupić dziesięć książek, z czego bardzo się cieszę, ponieważ zwykle dużo książek nie kupuje. A z tych dziesięciu jestem szczególnie zadowolona, także nie przedłużając przejdźmy od razu do pozycji!
Lista książek będzie poukładana chronologicznie - od najstarszego zakupu.


1. "Księga Cmentarna" - Neil Gaiman
Jest to jedna z moich ulubionych książek. Przepięknie wydana, z jeszcze piękniejszymi rysunkami, w wersji angielskiej. Lekturę tę udało mi się zakupić w pobliskim szmateksie za złotówkę (kocham moje szczęście), o czym wspominałam już na moim książkowym instagramie, na którego Was serdecznie zapraszam - @miedzyregalami. Książkę po polsku już czytałam, a za tę wersję na pewno niedługo się zabiorę.



2. "W objęciach gwiazd" - Oliwia Tybulewicz
O tej książce dużo nie wiem, akcja rozgrywa się podobno w kosmosie, więc może będzie ciekawa. Dostałam ją od swojej przyjaciółki, nie przeczytałam jej jeszcze, ale jak już to zrobię na pewno dam Wam znać co o niej myślę - na blogu, albo na Instagramie:)



 
 
3. Pamiętniki Wampirów (Księga 1) - L.J.Smith
Ostatnio zaczęłam oglądać serial oparty właśnie na tej książce, więc jak  zobaczyłam ją za 12 zł w naszym miejskim antykwariacie - musiałam ją kupić. Serial jest podobno dużo lepszy od powieści, i jak na razie ma takie samo odczucie.

,


Teraz przedstawie Wam cztery pozycje zamówione na stronie znak.com.pl, mają tam tak świetne promocje, że aż żal było nie skorzystać. Wszystkie poniższe pozycje zakupiłam za 12, 13 zł.
 

4. "Oddam ci słońce" - Jandy Nelson


 5.  "Panika" - Lauren Oliver



6. "Tajemny ogień" - C.J. Daugtery & carina Rozenfeld



7. "Chłopak, który stracił głowę" - John Corey Whaley

 

 *Za niedługo pojawi się recenzja na blogu*
 
 
8. "Star Wars - Kenobi" - John Jackosn Miller
Jako, że mam obsesje na punkcie Gwiezdnych Wojen, musiałam ją kupić, a kosztowała tylko 9 zł na promocji w Carrefourze.





9. "Kiedy odszedłeś" - Jojo Moyes
Jak na razie jestem w trakcie czytania tej pozycji - i jak dotąd wydaje mi się to słabą i zupełnie niepotrzebną kontynuacja cudownego wręcz "Zanim się pojawiłeś". I skąd autorzy okładki wzięli pomysł na czerwono-białe rajtuzy, to nie mam pojęcia...



10. "Harry Potter and the Cursed Child" - J.K. Rowling
Chyba mój najlepszy zakup tych wakacji, jako że jestem upośledzonym potterheadem, kiedy tylko dostałam ją w swoje ręce nie mogłam jej odłożyć, przestać dotykać i wąchać przez 30 min. Książka jest tak przepięknie wydana, że nie mogłam się na nią napatrzeć. Aktualnie jestem w trakcie czytania tego cudeńka, więc na pewno wspomnę o niej na blogu.

No popatrzcie tylko na nią!




 
Czytaliście jakąś z powyższych pozycji? 
Jakie książki Wy zakupiliście w te wakacje?
Czekam na Wasze komentarze:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz