Przychodzę do Was dzisiaj ze spóźnionym, wakacyjnym book haulem! Jesteście ciekawi co zakupiłam w te wakacje? Zapraszam do przeczytania posta:)
W te wakacje udało mi się zakupić dziesięć książek, z czego bardzo się cieszę, ponieważ zwykle dużo książek nie kupuje. A z tych dziesięciu jestem szczególnie zadowolona, także nie przedłużając przejdźmy od razu do pozycji!
Lista książek będzie poukładana chronologicznie - od najstarszego zakupu.
1. "Księga Cmentarna" - Neil Gaiman
Jest to jedna z moich ulubionych książek. Przepięknie wydana, z jeszcze piękniejszymi rysunkami, w wersji angielskiej. Lekturę tę udało mi się zakupić w pobliskim szmateksie za złotówkę (kocham moje szczęście), o czym wspominałam już na moim książkowym instagramie, na którego Was serdecznie zapraszam - @miedzyregalami. Książkę po polsku już czytałam, a za tę wersję na pewno niedługo się zabiorę.
2. "W objęciach gwiazd" - Oliwia Tybulewicz
O tej książce dużo nie wiem, akcja rozgrywa się podobno w kosmosie, więc może będzie ciekawa. Dostałam ją od swojej przyjaciółki, nie przeczytałam jej jeszcze, ale jak już to zrobię na pewno dam Wam znać co o niej myślę - na blogu, albo na Instagramie:)
O tej książce dużo nie wiem, akcja rozgrywa się podobno w kosmosie, więc może będzie ciekawa. Dostałam ją od swojej przyjaciółki, nie przeczytałam jej jeszcze, ale jak już to zrobię na pewno dam Wam znać co o niej myślę - na blogu, albo na Instagramie:)
3. Pamiętniki Wampirów (Księga 1) - L.J.Smith
Ostatnio zaczęłam oglądać serial oparty właśnie na tej książce, więc jak zobaczyłam ją za 12 zł w naszym miejskim antykwariacie - musiałam ją kupić. Serial jest podobno dużo lepszy od powieści, i jak na razie ma takie samo odczucie.
Ostatnio zaczęłam oglądać serial oparty właśnie na tej książce, więc jak zobaczyłam ją za 12 zł w naszym miejskim antykwariacie - musiałam ją kupić. Serial jest podobno dużo lepszy od powieści, i jak na razie ma takie samo odczucie.
4. "Oddam ci słońce" - Jandy Nelson
5. "Panika" - Lauren Oliver
6. "Tajemny ogień" - C.J. Daugtery & carina Rozenfeld
7. "Chłopak, który stracił głowę" - John Corey Whaley
8. "Star Wars - Kenobi" - John Jackosn Miller
Jako, że mam obsesje na punkcie Gwiezdnych Wojen, musiałam ją kupić, a kosztowała tylko 9 zł na promocji w Carrefourze.
9. "Kiedy odszedłeś" - Jojo Moyes
Jak na razie jestem w trakcie czytania tej pozycji - i jak dotąd wydaje mi się to słabą i zupełnie niepotrzebną kontynuacja cudownego wręcz "Zanim się pojawiłeś". I skąd autorzy okładki wzięli pomysł na czerwono-białe rajtuzy, to nie mam pojęcia...
10. "Harry Potter and the Cursed Child" - J.K. Rowling
Chyba mój najlepszy zakup tych wakacji, jako że jestem upośledzonym potterheadem, kiedy tylko dostałam ją w swoje ręce nie mogłam jej odłożyć, przestać dotykać i wąchać przez 30 min. Książka jest tak przepięknie wydana, że nie mogłam się na nią napatrzeć. Aktualnie jestem w trakcie czytania tego cudeńka, więc na pewno wspomnę o niej na blogu.
No popatrzcie tylko na nią!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz