piątek, 6 listopada 2015

19. Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie + mini mini haul [1]







W dniach od 22-25 października 2015 w hali EXPO Kraków odbyły się 19. Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie, na których miałam okazję uczestniczyć (dzięki wujek haha). Targi Książki w Krakowie są reprezentacyjnym dla tego miasta corocznym wydarzeniem.

Pojechałam na nie pierwszy raz w życiu.
Odkąd o nich usłyszałam chciałam się wybrać, lecz zawsze nie było okazji lub transportu. Nie żałuję. Naprawdę. Gdybym mogła zamieszkałabym tam ;_; Tyle  książek, wydawnictw, autorów, promocji haha. Na sto procent wybieram się w przyszłym roku ( Klaudia szykuj się:') ). Spędziłam tam około godziny, ale zdążyłam wyhaczyć 3 książki i mnóstwo gadżetów od wydawnictw. Jedynym minusem Targów Książki w Krakowie jest dość duża ilość osób przebywających na tym cudownym wydarzeniu.

Na Targach kupiłam "Fangirl" Rainbow Rowell oraz "Wróć, jeśli pamiętasz" Gayle Forman, czyli drugą część "Zostań, jeśli kochasz" (po promocyjnych cenach). Od wydawnictwa Moondrive dostałam "Klasę" Dominika W. Rettingera za wpisanie się do newslettera.
Oprócz tego upolowałam cudną torbę z napisam Zawodowy Czytelnik na stoisku wydawnictwa Sine Qua Non. I oczywiście nie mogło zabraknąć mnóstwa, darmowych gadżetów, które upiększały każde stoisko.





                                                                                                                                                                                                                      









1 komentarz:

  1. Żal się przyznawać, ale nigdy nie byłam na takim targu. Na pewno musi to być ekstra wydarzenie dla czytelnika. Nie koniecznie już w tym roku, ale może w następnym spróbuję być na Wrocławskich targach. W końcu od tego pięknego miasta dzieli mnie jakieś 40km! Pozdrawiam.
    http://bookstvd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń